lalala

Hej, nu kände jag för att skriva igen. Gud vad jag saknar alla :(. Jag HATAR att vara sjuk . Jag vill träffa er alla . Jag bara sitter hemma hela tiden och väntar på att bli frisk och har mina jävla hostatacker. Igår snackade jag med linnea och det var så skönt att prata med henne , saknar verkligen er alla. Och så pratade jag med min kusin i telefonen, hon var lite ledsen men jag försökte så mycket jag kunde att göra henne på bättre humör och jag tror att jag lyckades :P. Saknar hennes humor . OMG jag SAKNAR Chrille och hans humor :(. Saknar alla. Okej nu skriver jag namn på alla jag saknar men jag vill inte att nån ska bli ledsen så skriv till mig om jag glömt nån.
Linnea- hennes glada och omtänksamma personlighet
Maja- Hennes flummiga och snälla personlighet (saknar matte och no lektionerna med dig)
Diana- Hennes roliga snälla personlighet
Karoline- hennes snälla och förstående personlighet
Chrille- Hans underbara och roliga personlighet
Manne- Hans snälla och sköna personlighet
Artemis-Hennes sköna roliga personlighet
Afrodite- Hennes trevliga och snälla personlighet
Hanna- Hennes klantiga gulliga persolighet ( jag menar att hon kan vara lite klantig ibland men jag älskar henne för det :D)
Astrid- hennes blyga snälla personlighet
Jag har saknat mina syskon också men de träffar jag ju när jag är sjuk iallafall :P
Förlåt förlåt om jag glömt nån men jag kunde tyvär inte skriva alla jag känner för det skulle bli så mycket men dem jag umgås mest med kan man väl säga men skriv iallafall om jag glömt nån , jag tycker om er även fast jag har glömt  era namn på den här listan :P :D


Kommentarer
Postat av: artemis

HAHAHAHAHAHAHAHA

2009-11-13 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0