Jag älskar dig på massa språk :P

hehe nu ska vi lära oss att säga eller iallafall skriva jag älskar dig på massa språk :P

Tyska : Ich liebe dich

Franska: je t'aime

Turkiska: seni seviyorum

Finska: Minä rakastan sinua ...... hehe det kommer jag ihåg när Hanna sa nån gång :P

italienska: ti amo........ säger man inte så på spanska också? :O

Polska: kocham cię....... kommer jag ihåg Karoline kunde :P

Grekiska: σε αγαπώ.... jag tycker grekiska bokstäver är fina :)

Hoppas ni lärt nåt av min lilla undervisning :P , Bye ;)


Kommentarer
Postat av: maja

seni seviyorum e fett fint :)

spanska är: te quiero eller te amo. beror på vem man snackar med hahah



jag suger på att skriva ξ hahahah

2009-11-20 @ 22:42:17
URL: http://etttm.blogg.se/
Postat av: Melina

hehe :P <333

2009-11-21 @ 16:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0