idag 17/11-09

hej hej, jag är frisk från svinis och är tillbax till skolan! jag har träffat mina vänner igen :D fast inte alla , SAKNAR!!!!! Igår var det första dagen på 3 veckor jag var i skolan och det var asjobbigt. Jag har inte gått så länge på en evighet och så mycket plugg jag har missat -.- . Jag är iallafall före alla på svenskan! :D:D , Jag fick mail från min svenska lärare om vad man skulle göra och så fastna jag på so-läxan så jag gjorde så jag låg före i svenskan ;).  Idag så hade vi idrott 8 på morgonen och ingen släppte in oss till omklädningsrummen så vi stod där ute och frös och sen kom nån och sa att vår lärare är sjuk -.- . Aja sen så slöppte de in oss och vi var ett tag i omklädningsrummen och snacka :). Glömde säga, igår var jag med hanna och linnea och pluggade hemma hos hanna. Vi åt mat hemma hos hanna, tog massa kort , plugga och sen behövde jag gå hem :(.  Men idag så gick jag hem direkt och pluggade engelska och åt nån grekisk mat till middag. Nu chattar jag med linnea och på facebook och så skriver jag ju blogg :P. Bye ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0