BÄSTA RUBRIKEN!!!

SHOO, Idag så hade jag engelska prov som jag tror gick ganska bra :). Det var faktiskt lite kul för att när Maja var klar med provet så kunde man höra henne asgarva där ute :P. Då fick jag ett gått skratt iallafall. Sen hade vi so och vår lärare snackade hela lektionen -.- . Sen slutade jag men jag följde med alla till deras spanska. Då satt jag brevid Maja och hon försökte lära mig massa grejer på spanska. Och precis när hennes spanska lärare gick förbi så råkade jag skrika jag älskar dig på spanska. Óch då tittar jag brevid mig och märker att Maja sitter där och asgarvar och då frågar jag vad jag sa. Då sa hon att jag precis sa till deras lärare att jag älskar honom hahaha xD. Efter spanska så gick jag, Maja och Hanna hem till Hanna och flummade :P. Utanför hennes port så tog vi massa bilder fast typ ingen blev bra :P. Sen när vi kom upp till hennes lägenhet och tagit av oss skorna så säger Hanna att hon tappat bort hennes mammas nycklar som hon lånade. Vi letade och letade men så sa Hanna att vi inte behövde hjälpa henne så vi satt ju bara och sen när alla kom till hennes rum så reset jag mig upp för att hämta nåt så märkte vi att jag hade suttit på de hela tiden vi letat. Vi letade i typ 20 min hahahaha :P . Sen skrev vi i vår gemensamma blogg och sen flummade såklart. Sen behövde jag åka hem eftersom det tar sån tid att komma hem och då gick Maja också hem. Kom hem för några timmar sen och nu sitter jag och nördar mig vid datorn och messar :D.
Adio,Melina


Kommentarer
Postat av: maja

MAHAHAH! som jag sa idag; greker skriker när dom snackar. det är ju lite grek i mig också. det sitter i generna :P

hahaha där fick jag till det. världshistoriens längsta kommentar? (och onödigaste)

2009-12-01 @ 16:56:56
URL: http://etttm.blogg.se/
Postat av: Melina

haha :P <3

2009-12-05 @ 11:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0