lite kuliga bilder ;)

♥hej, snackar me min älskade kusin i telen och lyssnar på musik på youtube :) . jag är så jävla telefon beroende asså , om jag tänker mig utan min telefon så känner jag att jag inte skulle klara mig. Allt är i min telefonju, mina vänner, min familj , bilder på mina vänneroch familj och musik som jag inte heller skulle klara mig utan. Om 2 dagar så ska jag fira jul med släkten ska bli kul saknar min kusin så jävla mycket. Det är väldigt bra att min dator har bluetooth för då kan jag ta massa bilder på julafton och skicka de direkt och lägga ut de så ni får se :). Jag har inte kunnat lägga in bilder innan för att jag inte haft telefon sladd eller dator men nu har jag det så jag tänkte lägga ut lite gamla bilder också :P.


här är en några veckor gammal bild på mig till höger och söta Karoline till vänster
 
och det här fick jag i julklapp av Hanna, Linnea, Amanda, Astrid och sen kommer jag att få present av Karoline haha :P

och här är linnea när linnea och isabelle och karoline sov hos mig och vi flumma vid vattnet xD

och här är bild på majas fina rosett som hon gjorde med sitt hår i matsalen förut hahaha

och här är bild på när hanna också skulle göra så hahaha

adio agapes♥

Kommentarer
Postat av: maja

hahaha, min rosett e sjukt het :P

saknar dig mitt barn haha <3

2009-12-23 @ 18:42:13
URL: http://etttm.blogg.se/
Postat av: Melina

haha aa jätte het :P saknar dig också haha <3

2009-12-26 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0