Julklappar :D

Tja, Igår firade jag julen eftersom det är då man firar julen i grekland. Jag träffade alla från släkten som bor i sverige, jag träffade min moster , morbror, min andra morbror, kusiner, föräldrar , syskon och min ena morbrors flickvän och barn var också där. Jag åkte från min pappa vid 4 och kom fram typ 40 min senare och min kusin kom till min t-bana och vi gick tillsammans hem till henne. Där var alla och vi spelade massa spel och åtjulmat och öppnade presenter och sen var jag och min kusin i hennes rum och snackade. Sent på kvällen sen så åkte vi hem. Nu tog jag kort på presenternaoch tänkte lägga ut bilderna så alla kan se ;).
 
Jag fick titanic box med 4 olika discar med massa bakom kullisserna och typ om självaste båten titanic och sånt typ. Sen fick jag en box med hela sesong 4 av vänner som jag också önskade mig eftersom jag har sesong 1,2,3 och 10 :P.
 Sen fick jag 2 CD:ar av jonas brothers som jag också önskade mig och jag lyssnade på den till höger för ett tag sen som är nyast och låtarna var så bra asså :). Ska sen lyssna på andra skivan efterjag lysssnat klart på den guldiga ;) De heter a little bit longer och lines,vines and trying times ;)
 Sen fick jag också ett bar gulliga örhängen och 100kr :P har inte provat örhängerna än men ska göra det snart ;). Kommer antagligen spendera pengarna på mellandags reorna :P.
 Och det här fick jag av min pappa  ett par rosa hörlurar  :D Jag fick också en bärbar dator av honom :D. Kanske lägger ut en bild på datorn, jag tänkte inte på att ta kort på ´datorn eftersom jag använder den hela tiden :P.

ses i nästa inlägg,ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0