jag är på lite sad mood :/

hej, är lite nere just nu :/. Lite familje grejer och jag är bara trött på allt och vill bara sticka bort från allt med nån. Nu lyssnar jag på milow med eyo technology och messar och försöker bli på lite bättre humör innan jag kommer säga något jag sedan kommer ångra eller göra något jag kommer ångra eftersom jag är så ledsen och arg. Jag vill bara ta mobilen och springa ut och springa hela tiden medans jag lyssnar på musik och bara komma bort och gråta. Alla små grejer växer och blir stora grejer som snart kommer spricka och jag känner att jag inte orkar mer :'(. Kanske kommer springa ut lite och bara rensa hjärna för att klara resten av dagen , vi får se.

Kommentarer
Postat av: maja

gumman! om det e nåt vet du att du kan prata med mig <3<3<3 loveya sis

2009-12-21 @ 19:17:27
URL: http://etttm.blogg.se/
Postat av: Melina

aaaw tack älskar dig också <3333333333

2009-12-24 @ 00:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0