herregud vilken shock! RIP Brittany Murphy!

herregud vad jag blev förvånad asså, Britney murphy fick hjärtstillstånd och de kunde inte återuppliva henne. Jag blev så förvånad hon var ju bara 32 år och fick hjärtstillstånd. Jag har läst att hon dödsförklarades den 20 december kl 10.04 jagär fortfarande så förvånad. hennes första jobb som skådespelare var när hon var 14 och var med i en tv-serie som heter Drexell's class. jag har sett många filmer där hon har varit med i och jag tycker att hon var en väldigt bra skådespelerska och jag gillar de flesta av filmerna hon har varit med i . Hon föddes 10 november 1997 och dog 20 december 2009 bara 32 år gammal. Hon var gift med manusförfattaren simon monjack innan hon dog. rest in peace brittany murphy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0