Eddie från twilight och E.M.D

hej,kunde tyvär inte skriva igår för jag hade hela dagen fullt upp. Jag vaknade kl 5.30 för att göra  mig i ordning för att möta upp isabelle och karoline kl 7.40 för att åka till the voice studion för att stå utanför och vänta på twilight eddie men sen hörde vi att han skulle komma 7.30 och vi trodde att han skulle komma 8 så vi sprang så in i helvete och så sprang vi helt fel runt och runt och sen säger de att det är i DN huset och då blev jag arg eftersom jag bor 2 min bort från DN huset och de skulle sagt det lite tidigare -.- . När  vi då var på väg till rätt plats så hörde vi på radion att han hade kommit och att det var massa tjejer utanför som väntar på honom och då började vi springa och när vi var framme så var det bara 6 tjejer där så vi blev lite gladare. Sen började det komma flera tjejer som också vill träffa eddie och sen såg jag Eric och Danny från E.M.D och jag började slå på Karoline och viskade : titta titta KAROLINE titta. Då började alla ta massa kort :P. Sen kom Mattias från E.M.D men vi kände inte igen honom hahaha :P . Så han stod typ 1 meter ifrån oss hela tiden men sen kom jag på att det var han så jag började skrika och slå karoline igen :P. Sen gick han in och så satt vi och vänta på Eddie igen. Efter nån timme så kom nån ner och sa att Eddie inte vill skriva autografer och alla blev besvikna :P. Sen sa han att Eddie kunde vara med på två bilder så alla vi typ 20 tjejer fick dela upp oss och sen skrek isabelle DET ÄR HAAAAAAN och alla skriker och kollar men det var bara städaren :P. Sen skrek hon igen och den här gången var det en gammal gubbe. Sen var det nån annan som skrek och då var det Eddie :P. Alla börja skrika men då säger typ hans svenska maneger eller nåt att han inte vill att vi ska skrika så vi slutade och så kom han ut och ställde sig med oss och vi blev fotade och sen fotade vi andra gruppen och gav ut våran facebook så vi skulle skicka bilderna. När han gick så tänkte vi gå men vi hade lång tid kvar till lektionen så vi stannade kvar eftersom vi visste att E.M.D var kvar där så vi köpte frukost där och väntade. Efter ett tag så kom de ner och hälsade och började prata lite med oss och vi tog massa bilder också men sen skulle de gå. Jag har massa bilder som jag kan lägga in imorn på både eddie och E.M.D. Sen tog vi bussen alla tre till skolan och vi var jätte glada. När vi var framme så pratade vi i mun på varandra och höll på att snacka om de och visade massa bilder. Här är bild på eddie som jag tog från internet för jag inte har hunnit lägga in de som jag tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0